مقالات

راهنمای ست کردن فرش با دکوراسیون؛ نحوه ست کردن فرش با مبل✅

راهنمای ست کردن فرش با دکوراسیون

ست کردن فرش با دکوراسیون منزل همچون مبل ها و انتخاب رنگ مبل و فرش یکی از مهم ترین بخش ها در دکوراسیون داخلی است؛ به همین دلیل برای انتخاب این دو آیتم باید وسواس زیادی به خرج دهید تا منزل شما دکوراسیونی خاص و بی نظیر داشته باشد. مهم ترین آیتم در دکوراسیون داخلی که باید با رنگ فرش منزل شما هماهنگی داشته باشد، رنگ مبل است. برای داشتن ترکیب رنگ های جذاب در چیدمان منزل بهتر است، نکاتی را رعایت کنید و اطلاعات کامل در این زمینه داشته باشید که در ادامه تعدادی از این نکات را برای شما شرح می دهیم.

راهنمای ست کردن فرش با دکوراسیون

اطلاعات کامل درباره چیدمان وسایل و دکوراسیون منزل به شما کمک می کند تا دکوراسیون جذاب و خاصی داشته باشید. همچنین در انتخاب فرش و مبل ، سلیقه ها و نظرات مختلفی در این زمینه وجود دارد که البته در انتخاب رنگ فرش و مبل باید به آیتم های دیگر منزل توجه کنید؛ به عنوان مثال باید به آیتم هایی همچون رنگ دیوار و رنگ پرده توجه داشت. در این مقاله چند نکته و راهنمای ست کردن فرش با دکوراسیون برای شما عنوان خواهیم کرد.

انتخاب سبک مبل ها و فرش

انتخاب رنگ فرش مناسب با مبل

ابتدا باید توجه داشته باشید که سلیقه شما چه مدل را می‌پسندد و طرفدار کدام سبک هستید. طرفدار سبک سنتی هستید یا مدرن. اگر طرفدار سبک مدرن هستید باید بدانید در دکوراسیون به سبک مدرن مبل های راحتی با فرش های مدرن ست می شوند. اما اگر طرفدار سبک سنتی هستید مبل های سلطنتی یا استیل را می توانید با فرش های سنتی و ایرانی ست کنید. در نظر داشته باشید این یک قانون می باشد که کارشناس های دکوراسیون منزل اینگونه عمل می کنند و الزامی نیست که شما نیز طبق این اصول پیش بروید.

انتخاب رنگ مبل هماهنگ با رنگ فرش

انتخاب رنگ مبل هماهنگ با رنگ فرش بسیار حائظ اهمیت می باشد که یکی از متداول ترین تکنیک ها در دکوراسیون منزل است که منزل شما را تبدیل به یک فضای شیک و جذاب می کند. انتخاب رنگ های مناسب برای مبل ها و فرش هماهنگی زیبایی به منزل شما می دهد اما به هنگام خرید مبل و فرش باید به این نکته توجه داشته باشید که هماهنگی رنگ ها نباید به گونه ای باشد که کاملا هم رنگ نباشند و نسبت به یکدیگر کمی روشن تر یا کمی تیره تر باشند.

ست کردن رنگ فرش با پرده

برای هماهنگی مبلمان منزل و جذاب بودن دکوراسیون منزل خود به خصوص برای ست کردن آن با رنگ فرش، باید توجه کنید که رنگی را برای آن وسیله انتخاب کنید که با رنگ فرش شما هارمونی داشته باشد. برای مثال می توانید رنگ پرده منزل خود را با رنگ فرش ست کنید.

ست کردن رنگ کوسن با فرش

اگر  به این روش علاقه مند نیستید که رنگ پرده یا مبل منزل خود را با فرش ها ست کنید ، ست کردن رنگ کوسن با فرش یک پیشنهاد عالی برای شما است. شما می توانید با گذاشتن کوسن های همرنگ، رنگ کوسن و فرش خود را با یکدیگر ست کنید. در این موقعیت می توانید اگر مبلی ساده و بدون طرح دارید از کوسن های طرح دار استفاده کنید.

ایجاد تضاد بین رنگ وسایل با فرش

فرش مناسب با دکوراسیون منزل

اگر هیچ یک از ایده هایی که پیش تر گفته شد باب سلیقه شما نیستند ، استفاده از رنگ های متضاد در دکوراسیون منزل خود برای شما یک انتخاب عالی و به صرفه است. در این روش نه تنها نیازی به هزینه بالا و اضافه ندارید، بلکه می توانید به راحتی دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید و منزل تان را تبدیل به فضایی خاص و جذاب کنید. به عنوان مثال می توانید بین رنگ فرش و مبل تضاد ایجاد کنید که یکی از راه های عالی و چشمگیر است.

استفاده کردن از رنگ مکمل با فرش

بسیاری از مردم طرفدار دکوراسیون هایی هستند که در آنها تضاد رنگی وجود ندارد و علاقه مند هستند که رنگ تمامی وسایل منزل باهم هم خوانی داشته باشند. در این سبک لزومی ندارد که برای ست کردن وسایل دیگر با فرش از وسایل یک رنگ استفاده کنید و می توانید از رنگ های مکمل استفاده کنید. برخی رنگ ها اگر جدا از هم باشند ارتباطی با هم ندارند اما اگر در کنار یکدیگر قرار بگیرند و به درستی ترکیب شوند می توانند یک دکور زیبا و دلنشین ایجاد کنند.

ست کردن رنگ فرش با رنگ دیوار

ست کردن رنگ فرش با رنگ دیوار یکی از کار هایی است که برای داشتن یک دکوراسیون بسیار زیبا و شیک می توانید از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که این کار نیاز به فردی متخصص در این زمینه را دارد. همچنین برای انجام این کار بهتر است که از یک کارشناس مشاوره بگیرید. کارشناس های سایت آماده انجام مشاوره خرید فرش و پاسخگویی به سوالات شما هستند.

ست کردن فرش با رنگ بدنه مبل

بهترین روش ست کردن فرش با مبل

هنگام خرید فرش می توانید با توجه به اینکه در مبلمان منزل خود چه رنگ و چه جنسی به کار رفته است اقدام به خرید فرش کنید. به عنوان مثال در صورتی که در مبل شما طرح چوب مشخص باشد و چوب زیادی به کار رفته باشد می توانید برای خرید فرش از رنگ چوبی استفاده کنید که رنگی فوق العاده است. برای ست کردن فرش با دکوراسیون می توانید از رنگ پارچه و رنگ بدنه مبل هم الهام بگیرید.

ست کردن وسایل منزل با طرح فرش

در این روش ست کردن فرش با دکوراسیون منزل، صرف نظر از اینکه فرش و وسایل منزل شما چه رنگی هستند، مبلمان با طرح فرش ست می شوند. به عنوان مثال می توانید کوسن هایی را خریداری کنید که با طرح فرش منزل شما شباهت و هم خوانی دارند. همچنین در نظر داشته باشید که برای خرید یک فرش خوب و مناسب منزل خود بهتر است که با یک کارشناس صحبت کنید و مشاوره بگیرید. کارشناس های سایت آماده انجام مشاوره خرید فرش و پاسخگویی به سوالات شما هستند.

سخن پایانی درمورد ست کردن فرش با دکوراسیون

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی هایپرکارپت درمورد ست کردن فرش با دکوراسیون با شما صحبت کردیم و ترفندهایی را به شما ارائه دادیم که چطور می توانید بهترین فرش را با توجه به دکوراسیون و نوع مبلمان خود انتخاب کنید. همچنین اگر در هنگام خرید فرش ماشینی با توجه به رنگ و سایز مورد نظر نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید می توانید با شماره مندرج در سایت و یا پشتیبانی ارتباط حاصل فرمایید.

‫0/5 ‏‫(0 نظر)‬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *