مقالات

کدام رنگ فرش همیشه مد است؟ (5 رنگ فرشی که از مد نمی افته!)✅

کدام رنگ فرش همیشه مد است

همیشه برای خریداران فرش سوال بوده که کدام رنگ فرش همیشه مد است؟ پر فروش ترین و پرطرفدار ترین رنگ های فرش کدام رنگ ها هستند؟ بسیاری از مردم می‌پسندند که فرش در منزلشان مرکز توجه باشد و از رنگی استفاده کنند که جلب توجه کند اما بخشی دیگر از مردم طرفدار فرش هایی با رنگ های خنثی تر و کمرنگتر هستند. اما اگر شما جزو آن دسته از خریدارانی هستید که برای خرید هر یک از لوازم مورد نیاز خود به مد توجه می‌کنید و حالا برای خرید فرش هم برای شما سوال شده که کدام رنگ فرش همیشه مد است ما در این مقاله از فروشگاه فرش ماشینی هایپرکارپت، با ارائه دادن مطالبی کامل و جامع درباره رنگ فرش، به شما پاسخ این سوال را خواهیم داد.

کدام رنگ فرش همیشه مد است؟

انتخابی درست و هوشمندانه و در خرید فرش و همچنین انتخابی متناسب با رنگ بندی دکوراسیون فضای خود، به شما کمک خواهد کرد تا اتاق، سالن پذیرایی یا هر جای دیگری را تبدیل به فضایی چشم نواز و دلنشین کنید. با توجه به شرایط اقتصادی و برای جلوگیری از مصرف گرایی بهتر است فرشی را انتخاب کنید که رنگی دارد که تا سالیان سال از مد نمی‌افتد. این گونه می‌توانید تا مدت طولانی از یک فرش استفاده کنید بدون اینکه از آن بخاطر دمده بودن دلزده شوید.

برخی رنگ ها مانند رنگ های طوسی یا کرم از گذشته تا به امروز زیبایی و مشهوریت خود را حفظ کرده‌اند و همین حالا هم مد هستند و عموم مردم این رنگ ها را با نام رنگ هایی که هرگز از مد نمی‌افتند می‌شناسند.

رنگ های فرش که همیشه مد هستند!

  • کرم
  • قهوه‌ای
  • خاکستری یا طوسی
  • قرمز و لاکی
  • سرمه‌ای

رنگ کرم

زمینه کرم در فرش ها باعث می‌شود طرح هها و الگو های پر رنگ تر در فرش بهتر مشخص شوند و ظاهری آرام و شیک به وجود میاورند. رنگ کرمی به عنوان پس زمینه فرش فضایی آرام و توام با اخساس آرامش ایجاد می‌کند که فرش های کرم معمولا با دکوراسیون های و رنگ بندی های مختلف لوازم موجود سازگاری دارند و باعث می‌شود فضا دلنشین‌تر بنظر برسد. رنگ کرم در فرش فضای اتاق را بزرگتر و پهن‌تر نشان می‌دهد و به اتاق طراوت می‌بخشد. اگر خانه‌ی شما کوچک است برای بزرگتر بنظر رسیدن خانه‌تان و انتخابی زیبا پیشنهاد می‌کنیم از رنگ کرم برای فرش خانه خود استفاده کنید. رنگ کرم یکی از پاسخ هایی است که به سوال کدام رنگ فرش همیشه مد است می‌توان داد.

رنگ های فرش که همیشه مد هستند

رنگ قهوه‌ای

انتخاب رنگ قهوه‌ای برای فرش خانه خود باعث می‌شود خانه شما به فضایی دنج و آرام تبدیل شود. فرش قهوه‌ای رنگ به فضای شما صمیمیت و گرما می‌بخشد و باعث می‌شود رنگ و زندگی در خانه شما جریان پیدا کند. اگر طرفدار سبک ساحلی، سنتی، بوهو یا روستیک هستید فرش قهوه‌ای برای شما مناسب است. همچنین فرش رنگ قهوه‌ای با لوازم خانه‌ی چوبی بسیار ترکیب خاص و دنجی را تشکیل می‌دهد.

رنگ طوسی

رنگ طوسی، رنگی خنثی و دلنشین است که می‌تواند پاسخ مناسبی باشد برای این سوال که کدام رنگ فرش همیشه مد است. اگر نمی‌خواهید خانه‌ای چند رنگ داشته باشید و از رنگ های مختلف در خانه‌تان استفاده نشود بهتر است از رنگ هایی مانند طوسی، خاکستری، نقره‌ای یا فیلی استفاده کنید. همچنین انتخاب فرش هایی با رنگ خنثی نظیر طوسی هم تا سالیان سال مد هستند و هم شما برای خرید دیگر لوازم منزل دست بازتری دارید. انتخاب رنگ های تیره ممکن است فضای منزل شما را غمناک و گرفته نشان دهند به همین دلیل انتخاب رنگ های شادتر گزینه مناسب تری برای ترکیب کردن با رنگ طوسی هستند تا فضای منزل شما غمناک نشود.

رنگ قرمز و لاکی

فرش رنگ قرمز ایرانی که به رنگ لاکی معروف است یکی از اصیل ترین و محبوب ترین رنگ فرش می‌باشد که بین ایرانیان طرفدار بسیاری دارد. این رنگ به دلیل اصالت داشتن و دلنشین بودن آن تبدیل به یکی از رنگ هایی شده است که همیشه مد است  اگر بخواهیم تنها یک فرش را برای پاسخ به سوال کدام رنگ فرش همیشه مد است بدهیم برای ما ایرانیان قطعا پاسخ فرش لاکی است. رنگ لاکی نوعی رنگ از طیف رنگ های قرمز است که در گذشته در فرش های دستبافت از آن استفاده می‌شده اما به دلیل پرطرفدار بودن این رنگ امروزه در بافت فرش های ماشینی هم استفاده می‌شود. رنگ لاکی در روانشناسی رنگ، رنگی شادی آور است که اگر می‌خواهید منزل دلگیری نداشته باشید انتخاب رنگ لاکی برای شما مناسب است.

رنگ فرش هایی که از مد نمی افتد

رنگ سرمه‌ای

اگر هیچ یک از رنگ هایی که پیش تر معرفی کردیم مورد پسند شما نبودند احتمالا دارای سلیقه‌ای خاص تر هستید. رنگ سرمه‌ای یکی از رنگ هایی است که فضای منزل شما را خاص و شادتر می‌کند. اگر بتوانید فرش سرمه‌ای رنگ را با لوازم دیگر که رنگی هماهنگ با سرمه‌ای نظیر سفید یا رنگ های روشن دارند ست کنید اتاق شما تبدیل به فضایی توام با انرژی می‌شود. همچنین رنگ سرمه‌ای با رنگ های طیف آبی بسیار خاص می‌شود. از دیگر رنگ هایی که با فرش رنگ سرمه‌ای بسیار چشمگیر و چشم نواز می‌شود رنگ سبز و خردلی هستند.

جمع بندی

در این مقاله سوال کدام رنگ فرش همیشه مد است مطرح بود که برای پاسخ به این سوال چند مورد از رنگ هایی که تا سالیان سال مد است و قدیمی نمی‌شود را برای شما شرح دادیم تا بتوانید با توجه به سلیقه خود و اندازه و دکوراسیون منزلتان فرشی مناسب پیدا کنید. در نهایت انتخاب فرش بستگی به شما دارد. نکته‌ای که باید هنگام خرید فرش به آن توجه ویژه داشته باشید این است که اگر حیوان خانگی و یا بچه‌ی کوچک دارید بهتر است فرشی انتخاب کنید که رنگ تیره تری دارد و مدت زمان بیشتری بتواند تمیز بماند و از خرید فرش های روشن تر بپرهیزید.

سوالات متداول

کدام رنگ فرش همیشه مد است؟

رنگ های کرم، قهوه‌ای، طوسی یا خاکستری، قرمز یا لاکی، سرمه‌ای رنگ هایی هستند که هیچ گاه قدیمی نمی‌شوند.

رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟

رنگ فرش طوسی و خاکستری رنگی است که در سال ۱۴۰۳ بسیار پرطرفدار و پر فروش بوده است.

‫0/5 ‏‫(0 نظر)‬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *