مقالات

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره،تابلو فرش چهره شخصی،سفارش تابلو فرش ماشینی

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره،تابلو فرش چهره شخصی،سفارش تابلو فرش ماشینی 1

 

  • پیج تابلو فرش چهره کاشان: tablo_farsh_kashan4@

برای سفارش عکس خود به تابلو فرش چهره،عکس خود را به شماره 09919275573 ایتا،واتساپ یا تلگرام کنید

سفارش تابلو فرش با عکس دلخواه یکی از جذاب ترین محصولات در دسته فرش ماشینی تبدیل عکس به تابلوفرش چهره است. این طراحی شخصی‌شده چهره می‌تواند عکسی از چهره خودتان یا چهره عزیزانتان برای تولد یا روز مادر، روز پدر، روز ولنتاین، سالگرد ازدواج و مناسبت‌های دیگر باشد.شما میتوانید در ادامه قیمت تابلو فرش عکس چهره را ببینید…

 علاوه بر این، می توانید چهره افراد مشهور، فوتبالیست ها، بازیگران مورد علاقه و شخصیت های تلویزیونی را نیز سفارش دهید. همچنین عکس های مناظر و کودکان و نوزادان می توانند سوژه های خوبی برای تبدیل عکس چهره به فرش باشند.

اگر قصد دارید فرش عکس چهره را به عنوان هدیه به عزیزانتان سفارش دهید، از یک طرف نگران کیفیت محصول خریداری شده و از طرف دیگر تفاوت قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش هستید.

از دلایل اصلی این تفاوت ها می توان به روش بافت تابلو فرش، صورت سفارش، شانه و تراکم، نخ استفاده شده در تولید، نوع ریشه، ابعاد تابلو فرش اشاره کرد.

 

ویدیوی جذاب از تابلو فرش چهره👇👇

 

 

ابعاد تابلو فرش صورت سفارشی:

فرش های صورت سفارشی در سایزهای مختلف تولید می شود تا نیاز و سلیقه شما عزیزان را برآورده سازد. کوچکترین اندازه برای تبدیل عکس به فرش10*10 است  که برای زیر نعلبکی یا … استفاده میشود و سایز 20*20 آن برای باکس است که در باکس های چوبی گذاشته میشود و بعد از آن سایز 35*50 به بالا است.

برای سفارش سایز های استاندارد شما میتوانید لیست قیمت ما را در پایین مشاهده کنید. شما هر سایز استانداردی که بخواهید ما قاب آنها را موجود داریم.

اما بیشترین سفارش تابلو فرش شخصی در سایز 70*50 است که با قاب زده می شود در مجموعه آخرین درجه سایز تابلو فرش چهره تا 150*100 قابل سفارش می باشد.

برای سفارش عکس خود به تابلو فرش چهره،عکس خود را به شماره 09919275573 ایتا،واتساپ یا تلگرام کنید

 

 

لیست قیمت تابلو فرش چهره:

قیمت فرش عکس چهره در کارخانه تابلو فرش شخصی کاشان در جدول زیر آمده است. برای اطمینان از بالاترین کیفیت، ما کلیه محصولات ارسال شده را با ضمانت ارسال می کنیم.

تابلو فرش شخصی 35*50 300،000 تومان
تابلو فرش شخصی 70*50 490،000 تومان
تابلو فرش شخصی 100*50 770،000 تومان
تابلو فرش شخصی 100*70 930،000 تومان
برای سفارش سایز های غیر استاندارد میتوانید در واتساپ به همکاران بگویید

 تمامی تابلو فرش های چهره با ارسال رایگان درب منزل به سراسر کشور عرضه می شود.

 

آیا امکان اضافه کردن متن یا شعر در تابلوفرش وجود دارد؟

بله، امکان افزودن شعر و متن به عکس قبل از آماده سازی تابلو فرش وجود دارد. به هر حال، این یک ایده بسیار جالب است. می توانید یک بیت شعری به ملیله چهره مادرتان بیفزایید مانند: اگر دنیا مرا ببخشد با نگاه مادرم برابری نمی کند. یا شعر عاشقانه برای معشوق یا فرزندت، مانند: بهتر از سهم تو در آینه چشم نیست. طراحان فرش می توانند شعر مورد علاقه شما را با فونت های چشم نواز و چیدمان های خاص و هنرمندانه در کنار عکس شخص مورد نظرتان به زیبایی قرار دهند. فرش پس از تایید نهایی طرح شما آماده می شود.

برای سفارش عکس خود به تابلو فرش چهره،عکس خود را به شماره 09919275573 ایتا، واتساپ یا تلگرام کنید

 




امکان تغییر پس زمینه عکس وجود دارد؟

بله،شما میتوانید قبل از آماده سازی به ما بگویید که پس زمینه عوض شود یا خیر

آیا قاب هم باید برای تابلوفرش سفارشی بخرم؟

نه تصمیم گیری در مورد این موضوع کاملاً به انتخاب شخصی شما بستگی دارد. اگر نمی خواهیدقاب سفارش دهید می توانید گزینه بدون قاب را انتخاب کنید.

آیا عکسی که با تلفن همراه گرفته می شود می تواند تابلو فرش شود؟

تنها عامل تعیین کننده در انتخاب یک عکس برای تبدیل شدن به فرش کیفیت آن است. دوربین های موبایل این روزها کیفیت بالایی دارند و اغلب عکس های خوبی می گیرند. به همین دلیل فرقی نمی کند که عکس با دوربین موبایل گرفته شده باشد یا در استودیو با دوربین های حرفه ای. تنها معیار کیفیت و وضوح تصویر است.اگر هم چنانچه عکس شما کیفیت نداشته باشد ما کیفیت عکس شما را بیشتر میکنیم .

برای سفارش عکس خود به تابلو فرش چهره،عکس خود را به شماره 09919275573ایتا،واتساپ یا تلگرام کنید

آیا می توانم عکس های دیگر مانند تصاویر منظره را به تابلو فرش تبدیل کنم؟

بله شما می توانید هر تصویری را که دوست دارید و کیفیت خوبی داشته باشید به فرش تبدیل کنید. مانند حیوانات و پرندگان مورد علاقه خود، منظره، عکس زیبایی که گرفته اید و دوست دارید و… برای تبدیل عکس به تابلو فرش هیچ محدودیتی وجود ندارد.

آیا می توانم فرش عکس فوتبالیست ها و بازیگران مورد علاقه ام را سفارش دهم؟

بله شما می توانید تصویر هر شخصی را که می خواهید به فرش تبدیل کنید. می توانید عکس ستاره های فوتبال، سوپراستارهای سینما، مشاهیر علمی و هنری، نویسندگان و هنرمندان، شخصیت های تلویزیونی و غیره را سفارش دهید.

تبدیل آرم شرکت به تابلو فرش وجود دارد؟

بله صد در صد،شما میتوانید لوگو مورد نظر رو برای ما ارسال کنید تا تبدیل به تابلوفرش شود. وجود لوگوی برند شرکت در یک قاب در دفتر کار یا ورودی ساختمان شرکت یکی از اساسی ترین عناصر دکوراسیون هر شرکتی است. اگر آن را به صورت فرش ماشینی درست کنید، نفیس تر و مجلل تر می شود. به همین منظور تبدیل لوگو روی فرش را پیشنهاد می کنیم. علاوه بر ماندگاری بالای این محصول، هنری نیز هست و جلوه بی نظیری دارد. قابل شستشو نیز می باشد و می توانید آن را در قاب های بسیار شیک و زیبا قرار دهید.

برای سفارش عکس خود به تابلو فرش چهره،عکس خود را به شماره 09919275573 ایتا، واتساپ یا تلگرام کنید

علاوه بر چاپ آرم و لوگوی سازمان ها بر روی تابلو فرش ماشینی، امکان تولید تابلو فرش با برندهای مصرفی مانند BMW و بنز برای نمایندگی ها و نمایشگاه های خودرو نیز وجود دارد. این ایده، یعنی تبدیل لوگوی خودرو به تابلو فرش می تواند برای علاقه مندان به خودرو جذاب باشد.

 

 

نوع قاب برای تابلو فرش:

هایپر کارپت  انواع قاب ها را عرضه می کند که قیمت های متفاوتی دارند. اگر می خواهید تابلو فرش قاب دار خود را سفارش دهید می توانید از قیمت های متفاوت هایپر کارپت نیز بهره مند شوید. در بین قاب های مختلف با متریال های مختلف هم قیمت ارزان و هم قیمت گرانتر دیده می شود. بسته به نوع متریال و همچنین میزان ظرافت و کار انجام شده روی قاب، قیمت آن کم و بیش خواهد بود. بدین ترتیب می توان با توجه به بودجه خود از بین قاب های زیبا انتخاب کنید.

برای سفارش عکس خود به تابلو فرش چهره،عکس خود را به شماره 09919275573 ایتا، واتساپ یا تلگرام کنید

 

رسیدگی به نگرانی های مشتریان در مورد گارانتی محصول

از جمله نگرانی هایی که مشتریان در مورد فرش های چهره دارند این است که فکر می کنند تصویر چاپ شده در اثر شستشو یا به مرور زمان در اثر نور خورشید از بین می رود. سیستم تولید تابلو فرش صورت چاپی به گونه ای است که تکنولوژی تزریق رنگ ویژه با فاکتورهای فشار و حرارت بر روی فرش سفید بافته شده انجام می شود. به لطف استفاده از این فناوری، ثبات رنگ و کیفیت تصویر آنقدر بالاست که این محصول به مدت 5 سال توسط فروشگاه گارانتی می شود.

پرداخت دقیق و ماهرانه تابلو فرش شخصی

یکی دیگر از عوامل مهم در زیبایی سطح فرش صورت، دقت و مهارت در مراحل تکمیل است. در این مرحله سطح فرش دمیده و صاف می شود. یکی از مهمترین عملیات در این مرحله برش نام دارد. شیرینگ نام تیغه ای است که روی فرش می چرخد ​​و ضخامتی در حدود 1 تا 2 میلی متر را از بین می برد و سطح فرش ماشینی را صاف و براق می کند. این امر از آن جهت حائز اهمیت است که در مرحله چاپ تصویر روی فرش، جوهر بهتر نفوذ می کند و فرش زیباتر به نظر می رسد.

ارسال درب منزل در کمترین زمان ممکن:

هنگام خرید تابلو فرش شخصی خود از فروشگاه اینترنتی هایپر کارپت، محصول به صورت رایگان برای شما ارسال می شود و در نهایت تابلوفرشی با بهترین کیفیت و علاوه بر آن با شفافیت و وضوح رنگ بالا به دست شماخواهید رسید. همچنین از آنجایی که خرید خود را از یک فروشگاه حرفه ای و معتبر انجام می دهید، هیچ گونه ایراد بافتی در محصول دریافتی مشاهده نخواهید کرد. به همین دلیل سفارش شما دارای ضمانت اصالت کالا است.عکس تابلو فرش

پیج چاپ عکس روی فرش: tablo_farsh_kashan4@

برای سفارش عکس خود به تابلو فرش چهره،عکس خود را به شماره 09919275573 واتساپ یا تلگرام کنید

چاپ عکس روی فرش در تهران،تبدیل عکس به تابلو فرش در کرمانشاه،قیمت تابلو فرش با عکس دلخواه،قیمت تابلو فرش عکس خانوادگی،تابلو فرش چهره ارزان،سفارش تابلو فرش چاپی،سفارش تابلو فرش با عکس دلخواه در اصفهان،قیمت تابلو فرش با عکس شخصی،تبدیل عکس به تابلو فرش،سفارش تابلو فرش چهره،قیمت تابلو فرش چهره،تابلو فرش چهره در زنجان،هدیه تابلو فرش چهره،تابلو فرش چاپی در تهران،چاپ عکس روی فرش اصفهان،چاپ عکس روی فرش در کرج،چاپ عکس روی فرش در شیراز،چاپ عکس روی فرش تبریز،چاپ عکس روی فرش قیمت،چاپ عکس روی فرش در اهواز،چاپ تابلو فرش فوری،چاپ عکس روی تابلو فرش اینستاگرام،چاپ عکس روی فرش در کرمان،چاپ عکس روی فرش در ارومیه،چاپ تابلو فرش مشهد،گرفتن سفارش بافت تابلو فرش،قبول سفارش بافت فرش

 

20 دیدگاه برای “تبدیل عکس به تابلو فرش چهره،تابلو فرش چهره شخصی،سفارش تابلو فرش ماشینی

  1. نازی گفت:

    جالب بود

  2. Dr گفت:

    بی نظیرید

    1. ناشناس گفت:

      خیلی عالییه واقعا کاراشون زیباست و حرف نداره

  3. تینا گفت:

    میخرم بزودی

  4. سام گفت:

    عالی هستید

  5. الهام گفت:

    عالی

  6. امیر گفت:

    عالی هستین موفق باشین

  7. رضایی گفت:

    خوب بود

  8. مهسا گفت:

    عالیه

  9. هانیه گفت:

    بسیار عالی

  10. زهرا گفت:

    عالیه 😍

  11. مریم گفت:

    عالی

  12. مهسا گفت:

    خوب بود

  13. کوثر گفت:

    بی نظیر 😍👌🏻

  14. محمدمهدی رفیعی گفت:

    عالی…
    قیمت مناسبه

  15. سپهر گفت:

    عالی

  16. ژینوس گفت:

    سلام خیلی بی نظیرید😍🤍👌

  17. مبین گفت:

    خیلی عالی بود

  18. علیرضا قاسمی لولیک گفت:

    بعد از دریافت سفارشم دیدگاهم را اعلام خواهم کرد
    Loolikfanak@gmail.com

  19. رویا گفت:

    جالبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *