مقالات

بهترین فرش ماشینی کدام است؟ (معرفی بهترین مارک فرش ماشینی ایرانی)

بهترین فرش ماشینی کدام است

بهترین فرش ماشینی، همان فرشی است که متناسب با سلیقه و نظر شما باشد و از همه مهمتر اینکه با دکوراسیون شما متناسب باشد. اگر شما هم قصد خرید بهترین فرش ماشینی را دارید حتما این سوال برایتان پیش آمده که بهترین مدل فرش ماشینی چه مارکی است؟ کدام مارک فرش ماشینی خوب است؟ بهترین برند فرش ماشینی کدام است و یا اینکه بهترین فرش ماشینی مال کجاست؟ در نظر داشته باشید که ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی فرش هایپرکارپت به تمامی این سوالات پاسخ می دهیم و به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین فرش ماشینی کاشان را خریداری کنید.

بهترین فرش ماشینی چه ویژگی هایی دارد؟

فرش های ماشینی در برندهای مختلفی در بازار وجود دارند؛ اما یکسری ویژگی های مشخص وجود دارد که نشانگر اصالت و کیفیت فرش می باشد و ما در ادامه این ویژگی ها را به شما معرفی می کنیم.

  • داشتن نرمی و لطافت
  • دارای طرح و نقش زیبا
  • ریزبافت و دارای نقش و نگار واضح
  • مقاوم در برابر پارگی، سوراخ شدگی و پوسیدگی
  • دارای ثبات رنگ و علامت استاندارد

بهترین فرش ماشینی کدام است؟

فرش ماشینی چه مارکی خوبه؟ پیش از دانستن اینکه بهترین مارک فرش ماشینی چیست، باید یکسری نکاتی را پیش از خرید فرش ماشینی در نظر داشته باشید و بدانید که انتخاب فرش به شرایط منزل، دکوراسیون و سلیقه افراد خانواده بستگی دارد. پس اگر می خواهید با اطلاعات بیشتری نسبت به خرید این محصول اقدام کنید بهتر است که ادامه این مطلب از سایت هایپرکارپت را حتما بخوانید.

نکات مهم در رابطه با خرید بهترین فرش ماشینی!

نکات مهم در رابطه با خرید بهترین فرش ماشینی

شانه فرش

  • فرش های ماشینی 1500 شانه ضخامت کمتری دارند و برای فضاهای کم رفت و آمد مانند سالن های پذیرایی و نشیمن مناسب است.
  • فرش های 1200 شانه ارتفاع خاب کمتری دارند و برای جاهایی که نشست و برخاست روی مبل است، پیشنهاد می شود.
  • فرش های 1000 شانه ظرافت و تراکم بافت بالایی دارد و در مقایسه با فرش های 1200 و 1500 شانه خاب بیشتری دارد.
  • فرش های 700 شانه قیمت مناسب تری دارد و برای استفاده در منازل و مکان هایی که رفت و آمد بیشتر است مانند اتاق خواب، نشیمن و پذیرایی مناسب است.

جنس الیاف

برای بافت فرش های ماشینی از الیاف مختلفی مانند اکریلیک، پلی پروپیلن، پلی استر یا ترکیبی از آن ها استفاده می شود. در این میان اکریلیک بهترین نوع الیاف در تولید فرش ماشینی است. فرش ماشینی اکریلیک، بهترین جنس فرش ماشینی است.

ویژگی های فرش اکریلیک

فرش اکریلیک، پرزدهی ندارد، دارای دوام، استحکام و عمر طولانی تر است و همچنین هیچگونه حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کند. از جمله مزیت های فرش اکریلیک اینکه ظرافت، زیبایی و لطافت زیادی در مقایسه با فرش های دیگر دارند.

دقت به کاربرد فرش

هر فرشی باید برای محیط مناسب خودش استفاده شود. به عنوان مثال فرش های 1500 و یا 1200 شانه برای آشپزخانه و اتاق خواب انتخاب مناسبی نیست. پهن کردن فرش گرد 1 متری وسط سالن پذیرایی کار اشتباهی است. باید بین نوع فرش، کاربری فضا و محیط دقت داشته باشید.

همخوانی داشتن با دکوراسیون

بهترین فرش ماشینی تنها نباید بر اساس شانه، تراکم و یا جنس نخ باشد بلکه باید انتخاب برترین فرش ماشینی متناسب با سلیقه، فرهنگ، سبک زندگی و دکوراسیون باشد. در ابتدا شما باید اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و راهرو و … از نظر ابعاد در نظر بگیرید و سپس فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خدمات پس از فروش

پس از خرید فرش، گارانتی و یا خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین امتیازات بهترین برند فرش ماشینی است. پس باید پیش از خرید فرش ماشینی به گارانتی و ضمانت محصول دقت بفرمایید.

بهترین مارک فرش ماشینی ایرانی

در سال های اخیر برندهای مختلفی در زمینه فروش فرش ماشینی فعالیت داشته اند؛ به همین دلیل انتخاب فرش در میان مارک های خوب فرش ماشینی مانند فرش هایپرکارپت کار چندان ساده ای نیست. اما اگر به نکات زیر دقت داشته باشید می تواند پیش از خرید نکته سنجی داشته باشید و سپس انتخاب کنید.

ویژگی های بهترین مارک فرش ماشینی :

  1. داشتن تنوع در طرح و نقشه
  2. فروش انواع فرش با قیمت مناسب و کیفیت بالا
  3. داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی محصول
  4. امکان تعویض به علت داشتن نقص و ایراد

بهترین برند فرش ماشینی کدام است؟

بهترین برند فرش ماشینی

فرش ماشینی کاشان در مدل ها و طرح های زیبایی در بازار وجود دارد. معمولا فرش های کاشان دارای طرح های خشتی، افشان، ترنج، لچک و … می باشد که جزو اصیل ترین طرح های فرش است. اما در ادامه شما را با بهترین برند های فرش کاشان آشنا می کنیم.

فرش بزرگمهر

فرش بزرگمهر یکی از برندهای معتبر در بازار است که در طی سال های طولانی در این زمینه فعالیت دارد. از جمله مهم ترین ویژگی های فرش بزرگمهر می توان به دسته بندی متنوع کلسیون های آن اشاره کرد و اینکه بیشتر افراد می توانند با توجه به نیاز و بودجه خود نسبت به خرید فرش ماشینی و گلیم اقدام به خرید کنند.

فرش خاطره

شرکت فرش خاطره یکی از بهترین برندهای تولید کننده فرش ماشینی در ایران است که حدود 10 سال در زمینه فروش فعالیت دارد و در این زمینه به موفقیت های بالایی رسیده است.

فرش نگین مشهد

نگین مشهد یکی از بزرگ ترین تولید کننده فرش ماشینی است که در سال 1371 تاسیس شده است و به دلیل کیفیت بالا در تولید توانسته به جایگاه های خوبی در این زمینه برسد.

فرش محتشم

فرش محتشم در سال 1375 تاسیس شده است و جزو بهترین مارک های فرش ماشینی است. این برند از بهترین مواد اولیه و دستگاه های به روز استفاده می کند.

فرش فرهی

فرش فرهی از لحاظ جنس، طرح و مدل جزو بهترین ها می باشد و یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده فرش ماشینی است.

فرش قیطران

این برند یکی از بهترین برندهای فرش ماشینی است که در سال 1392 فعالیت خود را شروع کرده است و انواع فرش های 700، 1000، 1200 و 1500 را تولید می کند. این برند به تولید با مواد اولیه مرغوب و با رعایت استانداردهای بین المللی تاکید دارد.

فرش کوروش

کوروش نیز یکی از برندهای فرش ماشینی در ایران است که تولیدات زیاد و باکیفیتی دارد. این برند فرش های متنوع با سایزها و ویژگی های مختلف تولید کرده است.

فرش پاتریس

این مجموعه فعالیت خود را از دهه 60 شروع کرده و تا الان توانسته پیشرفت های زیادی داشته باشد. این شرکت بهترین طرح و نقش را بر روی فرش های ماشینی پیاده سازی کرده است.

بهترین فرش ماشینی مال کجاست؟

کارخانه های تولید فرش ماشینی در کشورهای زیادی فعال هستند اما بیشترین تولید فرش ماشینی مربوط به کاشان است. در کاشان بیشتر از 70 درصد از کارخانه ها در زمینه تولید و تکمیل فرش ماشینی فعالیت دارند و با در نظر گرفتن این حجم از تولید می توان گفت که کاشان پایتخت فرش ماشینی در ایران است.

خرید بهترین فرش ماشینی از کارخانه فرش هایپرکارپت

فرش هایپرکارپت یکی از بهترین تولید کنندگان انواع فرش ماشینی در کاشان است که به تولید جدیدترین فرش های 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه گل برجسته در طرح ها و رنگ های مختلف می پردازد. تمامی محصولات این شرکت با ضمانت ارائه می شود.

خرید فرش ماشینی کاشان از سایت هایپرکارپت به روش های مختلفی امکان پذیر است به این صورت که شما می توانید محصول مورد نظر خود را از سایت به صورت انلاین سفارش دهید، روش دیگر اینکه به صورت حضوری به نمایشگاه حاضر در کاشان مراجعه کنید.

‫0/5 ‏‫(0 نظر)‬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *