مقالات

فرش سرمه ای با چه رنگی ست میشه؟ (جدیدترین چیدمان ست فرش سرمه ای با مبل)

ست کردن فرش سرمه ای با مبل

فرش سرمه ای، یکی از فرش های ماشینی است که با خیلی از رنگ های دکوراسیون داخلی هماهنگ می شود. سرمه ای را شما می توانید با رنگ های کرم، سفید، خاکستری، توسی، قهوه ای، شیری و توسی ست کنید. اگر تمایل به خرید فرش سرمه ای دارید می توانید از رنگ های روشن تر نیز بهره بگیرید. اگر شما هم چالش ست کردن فرش سرمه ای با مبل را دارید، بهتر است در ادامه این مقاله از هایپرکارپت با ما همراه باشید تا درمورد ست فرش سرمه ای با مبل زرشکی، کرم، طوسی، نسکافه ای، قهوه ای و چیدمان ست فرش سرمه ای با مبل بیشتر با شما صحبت کنیم.

ویژگی های رنگ سرمه ای :

  • رنگ شیک و با اصالتی است.
  • نشان دهنده قدرت و اصالت است.
  • رنگ خلاقیت و ایده پردازی است.
  • با رنگ های سفید، طلایی، سبز و زرد جذابیت چشم نوازی دارد.

فرش سرمه ای با چه مبلی ست میشه؟

فرش با رنگ سرمه ای در گروه رنگ های سرد و تیره هست اما اگر شما می خواهید فضای منزل شما رنگ روشن و شیکی داشته باشد بهتر است که از مبل هایی با رنگ روشن استفاده کنید. اما اگر به رنگ آرام و گرمی تمایل دارید بهتر است فرش سرمه ای خود را با مبل هایی که طیف رنگی مشابه با سرمه ای دارد، استفاده کنید.

اگر فرش ماشینی سرمه ای رنگ شما دارای گل و طرح می باشد، مبلی با رنگ روشن جذابیت منزل شما را دو چندان می کند. اگر می خواهید فضای منزل شما صمیمی و گرم تر باشد بهتر است از  رنگ های روشن مانند زرد، سبز، بنفش، بژ، صورتی روشن، طلایی، قرمز گیلاسی و … استفاده کنید.

فرش سرمه ای با زرد

سرمه ای و زرد دو رنگ تضاد هستند که به خوبی با یکدیگر ست می شوند. البته بهتر است که در حد تعادل از رنگ زرد استفاده کنید، زیرا نباید هر دو زیاد به چشم بیاید.

فرش سرمه ای با زرشکی

یکی از بهترین رنگ هایی که با زرشکی ست می شود، زرشکی است. فرش سرمه ای با مبل زرشکی که کوسن زرد دارد به خوبی ست می شود. اگر وسایل دیگر دکوراسیون خود را به رنگ سفید و مشکی ست انتخاب کنید می توانید یک محیط جذاب و گیرا بسازید.

فرش سرمه ای و سفید

یکی دیگر از رنگ های روشنی که به خوبی با سرمه ای ست می شود، رنگ سفید است. سرمه ای و سفید تضاد جذابی ایجاد می کنند؛ رنگ سفید روشن و آرامش بخش است و در کنار سرمه ای هارمونی جذابی دارد.

ست فرش سرمه ای با مبل طوسی

اگر خانه ای لوکس و مجلل می خواهید می توانید فرش سرمه ای را با کاناپه طوسی رنگ هماهنگ کنید. یکی دیگر از کارهایی که به جذابیت این ست کمک می کند این است که شما یکی از دیوارهای منزل خود را به رنگ طوسی در بیاورید.

فرش سرمه ای و طلایی

رنگ سرمه ای و طلایی، نشان دهنده عظمت و بزرگی است. ترکیب رنگ فرش سرمه ای و طلایی یک رنگ شاهانه ای که می توانید فضای منزل خود را جذاب کنید. در فروشگاه فرش هایپرکارپت می توانید انواع مدل های فرش سرمه ای رنگ را در طرح ها و مدل های مختلف مشاهده کنید.

فرش سرمه ای و طوسی

برای ترکیب این دو رنگ می توانید از طیف رنگی طوسی روشن استفاده کنید. فرش سرمه ای و طوسی دکوراسیون شما را مدرن و مینیمال نشان می دهد. از مزیت های این ترکیب می توان به این موضوع اشاره کرد که این رنگ به راحتی با رنگ های دیگری مثل سفید، قرمز و سبز ست می شود و برای خانه هایی با متراژ بزرگ مناسب است.

فرش سرمه ای با سبز زیتونی

این دو رنگ که در کنار هم قرار میگیرند دکوراسیون خاص و چشم نوازی ایجاد کردند. اگر تمایل دارین که فرش سرمه ای را با رنگ زیتونی ست کنید، نشان دهنده این است که شما فردی با ذوق و سلیقه ای هستید.

ست فرش سرمه ای با مبل کرم

یکی از بهترین ست هایی که می توان از آن یاد کرد ست فرش سرمه ای و کرم است، کرم یک رنگ خنثی و منعطف که در کنار رنگ سرمه ای می تواند خودنمایی کند و منزلی شیک و خاص برای شما بسازد. این ترکیب رنگ مورد پسند بسیاری از عروس و دامادها است. اگر درمورد خرید فرش جهیزیه نیاز به مشورت و راهنمایی دارید می توانید از کارشناسان سایت هایپرکارپت کمک بگیرید.

فرش سرمه ای با مبل سرمه ای

اگر می خواهید فرش سرمه ای با مبل سرمه ای را انتخاب کنید، می توانید از توناژ رنگ آبی برای مبلمان و یا سایر وسایل دکوراسیون خود استفاده کنید و یک دکوراسیون کلاسیک برای خود بسازید. البته برای ست کردن دکوراسیون باید همیشه به این نکته دقت داشته باشید که باید رنگ های روشن و تیره را در کنار هم به کار بگیرید تا فضای یکنواخت و خسته کننده ای نداشته باشید.

فرش سرمه ای با مبل قهوه ای

رنگ فرش سرمه ای با مبل قهوه ای یکی از پرطرفدارترین و زیباترین ترکیب ها در دکوراسیون است و فضای جدید و صمیمی را ایجاد می کند. با توجه به اینکه فضای شما کلاسیک و یا رسمی است می توانید طرح فرش و مدل مبل را انتخاب کنید. در فروشگاه آنلاین فرش هایپر کارپت می توانید جدیدترین فرش های ماشینی را مشاهده کنید.

فرش سرمه ای با مبل نسکافه ای

رنگ مبل نسکافه ای با فرش سرمه ای و پرده سرمه ای ترکیب زیبا و جذابی است. پرده ای آبی درباری با مبل نسکافه ای روشن یکی از بهترین ست هایی است که دکوراسیون را جذاب می کند.

فرش سرمه ای با گل صورتی

فرش هایی که گل صورتی و خوشرنگی دارند، در فرش سرمه ای جلوه شاداب و زیبا دارد و شلوغی فضای محیط را خنثی می کند. فرش هایی که رنگ تیره تر یا به حساب چرک تابی دارند، دیرتر کثیف می شوند.

فرش سرمه ای با مبل سفید و کرم

رنگ سفید یکی از ساده ترین و شیک ترین رنگ هایی است که می توان با فرش سرمه ای ست کرد. سفید به این دلیل که اشباع رنگ زیادی دارد و می تواند با هر رنگی ست شود، بهترین انتخاب برای ست کردن با فرش سورمه ای است. برای زیباتر کردن دکوراسیون خود می توانید برای مبل از کوسن های آبی و سرمه ای استفاده کنید.

فرش سرمه ای با مبل خاکستری

اگر می خواهید طراوت را به خانه خود بیاورید، می توانید رنگ خاکستری یا خاکستری روشن را به دکوراسیون خود اضافه کنید. این رنگ همانند رنگ سفید به راحتی با سرمه ای و یا آبی ست می شود. خاکستری در گروه رنگ های خنثی است و می توانید خلاقیت را به مبلمان شما هدیه کند. این رنگ در طولانی مدت شما را خسته نمی کند و جذابیت آن به مرور کم نمی شود.

فرش سرمه ای با مبل آبی

رنگ آبی تیره و یا آبی معمولی پایه و اساس یکسانی دارند اما ماهیتا با یکدیگر متفاوت هستند. مبلمانی که به رنگ آبی تیره است و بر روی فرش سرمه ای قرار دارد نشان دهنده خلاقیت شماست. اما اگر دکوراسیون اسپرت مد نظر دارید می توانید از آبی روشن کمک بگیرید.

فرش سرمه ای با مبل قرمز

انتخاب فرش سرمه ای با مبل قرمز ترکیب زیبا و جذابی می سازد. اگر کفپوش خانه و یا پارکت ها رنگ قهوه ای با تناژ لاکی، این زیبایی چندین برابر می شود. برای دیوارها، پرده ها و لوازم تزئینی می توانید رنگ های روشن را انتخاب کنید.

سخن نهایی درمورد اینکه فرش سرمه ای با چه رنگی ست میشه؟!

فرش سرمه ای یک انتخاب جذاب و هوشمندانه ای است و جلوه ای خاص و شیکی دارد. این مدل فرشها در سبک کلاسیک و مدرن با ترکیب رنگ های متفاوت می تواند هارمونی جذابی ایجاد کند. در این مقاله درمورد ست کردن فرش سرمه ای با رنگ مبل صحبت کردیم و بیان کردیم که شما می توانید این رنگ فرش را با مبل های کرم، آبی، قرمز، طوسی، سبز زیتونی، آبی روشن، زرد، خاکستری و … ست کنید. اما بهتر است قسمت های بالا را به طور کامل مطالعه کنید تا درمورد جزئیات ست کردن فرش سورمه ای با دکوراسیون اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فروشگاه اینترنتی فرش هایپرکارپت مرکز فروش انواع فرش ماشینی است و شما می توانید برای خرید فرش سرمه ای در طرح ها و مدل های مختلف از طریق این سایت اقدام کنید.

‫0/5 ‏‫(0 نظر)‬

1 نظر در “فرش سرمه ای با چه رنگی ست میشه؟ (جدیدترین چیدمان ست فرش سرمه ای با مبل)

  1. ناشناس گفت:

    توضیحاتتون خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *