مقالات

فرش استوک یعنی چه؟ کوتاه ترین تعریف فرش ته انباری

فرش استوک یعنی چه

فرش استوک یعنی چه؟کلمه استوک به معنی کالا یا موجودی انباری است اما در ایران معمولا کالای مورد استفاده را با کارایی کم به عنوان استوک می شناسیم.در ادامه این مقاله سعی شده است همه چیز در مورد فرش ماشینی استوک را برای شما توضیح دهیم…

فرش ماشینی ته انباری


فرش استوک یعنی فرشی که دیگر در خط تولید نیست و به اصطلاح پشت ندارد.فرش ها به دلیل تغییر طرح و رنگ آنها ممکن است دیگر مثل مابقی فرش های قبل آن تولید نشود عواملی مانند عوض شدن رنگ یا طرح آن که این فرش ها را استوک میکند ،در نتیجه از قیمت آن کم میشود.شما باید بدانید فرش استوک به این معنی نیست که کیفیت ندارد،فقط از چرخه تولید خارج شده است حالا به هر شرایطی.

فرش استوک یعنی چه

البته بد نیست بدانید که فرش استوک لزوماً دست دوم و کارکرده نیست. فرش های استوک در انواع شانه ها هست یعنی 700 ،1000،1200 شانه که خیلی کم پیدا میشه 1500 شانه هم باشه،چون 1500 شانه تقریبا چند سالی میشه که وارد صنعت فرش شده است. فرش هایپر کارپت استوک در انواع شانه ها و با کیفیت 100% ممتاز دارد که شما میتوانید با کلیک بروی لینک وارد بخش محصولات فرش استوک شوید.

برای خرید اینترنتی فرش ته انباری کلیک کنید

خرید اینترنتی فرش ته انباری


فرش های استوک ماشینی در درجه های A ,B وجود دارد که ما در این فروشگاه فقط فرش های استوک نامبر وان را به فروش میگذاریم.شما میتوانید برای خرید فرش استوک به صورت تلفنی و پیگیری سریعتر با شماره 09017737488 تماس حاصل کنید.

فرش استوک یعنی چه


به غیر از فرش استوک گلیم،شگی،هیت ست های استوک هم موجود است که این محصولات در فروشگاه نیستند و شما فقط باید با شماره که داده شد تماس بگیرید و هماهنگ کنید.
قیمت فرش های استوک تقریبا 20 الی 40 درصد نسبت به قیمت اصلی خود آن پایین تر است پس اگر شما منزلی دارید که نیاز به یک فرش دارد پیشنهاد ما این است که فرش استوک خرید کنید هم به صرفه است و هم نیاز شما تامین میشود.برای خرید اینترنتی فرش ته انباری از این پایین اقدام کنید.

گوشه از محصولات فرش استوک در زیر به نمایش گذاشته شده است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *