مقالات

مبل رنگ فیلی با چه فرشی ست می‌ شود؟ (بهترین ست با مبل فیلی)💯

مبل رنگ فیلی با چه فرشی ست می‌ شود

مبل رنگ فیلی با چه فرشی ست می‌ شود؟ مبل فیلی از تلفیق رنگ‌های مشکی و سفید ایجاد شده و این رنگ شامل رنگ‌های خنثی است، بنابراین مشخصات این گروه از رنگ را شامل می‌شود. مبل فیلی در زیبایی دکوراسیون داخلی تاثیر زیادی دارد و رنگ فیلی در دسته رنگ‌های طوسی، نقره‌ای و خاکستری قرار دارد، ولی مانند خاکستری محیط را تیره نخواهد کرد. مبلی که دارای این رنگ بوده با انواع فرش در رنگ‌های خنثی ست می‌شود.

مبل رنگ فیلی با چه فرشی ست می‌ شود؟

اگر مبل منزل شما رنگ آن فیلی است، بر حسب اینکه تمایل دارید دکوراسیون خانه شما به سمت رنگ‌های گرم برود یا سرد، می‌توانید از هر فرشی با هر رنگی استفاده کنید. اگر دوست دارید فضای خانه شما سرد باشد، می‌توانید از فرش‌های دارای رنگ‌های سفید، خاکستری، سبز و آبی بهره ببرید و فرش با رنگ نقره‌ای درخشان در کنار ابن مبل نیز بر زیبایی دکوراسیون می‌افزاید. اگر قصد ایجاد تعادل در فضا و دکوراسیون خانه خود را دارید یا می‌خواهید به محیط گرما ببخشید، فرش دارای رنگ نارنجی، کرم و صورتی را انتخاب کنید. برای مبل به رنگ فیلی، خانه‌ای به سمت روشنی مناسب است، زیرا می‌توان از قابلیت‌های رنگ فیلی بهترین استفاده را داشت.

مطالعه شود : مبل کرم با چه فرشی ست میشه؟ (جذاب ترین ست مبل کرم با فرش)

چگونگی ست شدن مبل راحتی فیلی رنگ با فرش

انواع مبل‌های راحتی که شامل کاناپه‌های ساده تا مبل‌های چستر، ال، کاناپه‌های رختخواب شو و غیره می‌شوند را می‌توان به رنگ فیلی انتخاب کرد. مبل راحتی فیلی با دکوراسیون مدرن هماهنگی دارد و فرش‌های رنگی همراه با آن به صمیمی شدن فضا کمک می‌کنند. رنگ فیلی رنگ روشنی است و برای خانه‌های کوچک و کم نور بهتر است از این رنگ استفاده شود، تا فضا بزرگ و پرنور نشان داده شود، در خانه‌های کوچک باید توجه کرد که از مبل کوچک با طرح‌های ساده استفاده شود.

چگونگی ست شدن مبل راحتی فیلی رنگ با فرش

مبل راحتی فیلی رنگ و فرش فیلی روشن و تیره

با مبل راحتی می‌توان از فرش‌های دارای رنگ‌های فیلی روشن یا تیره استفاده کرد و فرش دارای رنگ‌های صورتی روشن و لیمویی بهترین گزینه است. همچنین می‌توان فرشی انتخاب کرد که در آن هم از رنگ فیلی، هم صورتی و هم لیمویی استفاده شده باشد. فرش‌هایی که دارای رنگ فیروزه‌ای با سفید، صورتی با طوسی، سفید با طوسی، لیمویی با سفید یا طوسی، نقره‌ای با رنگ فیلی هستند نیز همراه با مبل فیلی رنگ استفاده می‌شوند.

هر چه رنگ فرش نزدیک به رنگ فیلی و روشن باشد، تناسب بین این دو وسیله بیشتر خواهد شد. اگر مبل طرح دار است، از فرش کم نقش و اگر مبل ساده است از فرش پرنقش استفاده کنید. به طور کل رنگ فیلی در دو مدل وجود دارد که یک مدل فیلی مایل به آبی و یک مدل فیلی مایل به طوسی است.

مطاله شود : به فرش زرشکی چه رنگ مبلی میاد؟ (ست کردن فرش زرشکی با مبل)

چگونگی ست شدن مبل کلاسیک فیلی با فرش

مبل کلاسیک شامل مبل استیل و سلطنتی است که می‌تواند در رنگ فیلی انتخاب شود. اصولا اگر بخواهید مبل کلاسیک را به رنگ فیلی انتخاب کنید، باید قسمت‌های چوبی این مبل‌ها سفید یا طلایی یا نقره‌ای رنگ باشند. فرش این گونه مبل را می‌توان به رنگ سفید و نقره‌ای انتخاب کرد. اگر در مبل شما از رنگ طلایی نیز استفاده شده، فرش دارای رنگ فیلی تیره انتخاب ایده آلی است. همچنین فرشی که دارای رنگ قهوه‌ای متوسط تا روشن است مانند رنگ فندقی یا بلوطی نیز به همراه مبل فیلی استفاده می‌شود. اگر در مبل شما رنگ‌های فیلی با صورتی یا فیلی با سفید استفاده شده، می‌توانید فرش را نیز با همین ترکیب رنگ‌ها انتخاب کنید. فرشی که دارای رنگ طلایی بوده می‌تواند با مبل فیلی دکوراسیون چشم نوازی را ایجاد کند.

مطالعه شود : مبل نسکافه ای با چه فرشی ست میشه؟ (جدیدترین سبک ست کردن)

سخن پایانی

مبلمان در انواع مدل‌های راحتی، استیل، سلطنتی و غیره موجود هستند که هر یک را می‌توان در رنگ فیلی انتخاب کرد. رنگ فیلی از جمله رنگ‌های خنثی بوده و فرش را در کنار آن می‌توان از رنگ‌های خنثی انتخاب کرد. در کنار آن فرش در رنگ‌های خنثی تیره و روشن نیز انتخاب ایده آلی خواهد بود. به طور کل اگر فضای خانه شما تاریک است و اگر محیط کوچکی را در اختیار دارید نیز رنگ روشن را انتخاب کنید، زیرا این رنگ فضا را بزرگ و روشن نشان می‌دهد و برعکس. امیدواریم این مقاله از سایت هایپرکارپت برایتان مفید بوده باشد.

‫0/5 ‏‫(0 نظر)‬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *