مقالات

به فرش زرشکی چه رنگ مبلی میاد؟ (ست کردن فرش زرشکی با مبل)

به فرش زرشکی چه رنگ مبلی میاد

به فرش زرشکی چه رنگ مبلی میاد؟ اگر شما هم برای منزل خود فرش زرشکی خریده اید و حال نوبت انتخاب ست کردن مبل با مبل زرشکی رسیده است، باید بگویم که خواندن این مقاله شما را برای انتخاب مبل برای فرش زرشکی جلو می اندازد. پس در ادامه این مقاله از فروشگاه اینترنتی فرش هایپرکارپت با ما همراه باشید.

به فرش زرشکی چه رنگ مبلی میاد؟

رنگ زرشکی برای دکوراسیون، بیشتر مورد توجه طراحان داخلی قرار می گیرد. رنگ زرشکی به دلیل غلظت رنگی بیشتری که دارد، محبوب تر از قرمز است. ست کردن فرش زرشکی با مبل مناسب، باعث میشود که دکوراسیون شما ظاهر جذاب و با شکوهی داشته باشد. برای انتخاب مبلمان مناسب رنگ زرشکی بهتر است به سراغ مبل هایی با طرح و رنگ خنثی بروید، تا فرش قرمز را به طور کامل برجسته نشان دهد.

انتخاب بهترین رنگ برای فرش قرمز

رنگ نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد و مهم ترین نکته خرید مبل برای فرش قرمز همین می باشد. باید رنگی را انتخاب کنید که مکمل زرشکی باشد. مبل هایی که رنگ خنثی مثل : بژ، خاکستری و یا کرم دارند، رنگ های همه منظوره هستند و به راحتی با فرش قرمز و یا زرشکی ترکیب می شوند. رنگ های خنثی، کنتراست متعادلی را ایجاد می کنند و این فرصت را به فرش زرشکی می دهند تا نقطه توجه اتاق باشد و در عین حال پس زمینه آرامش بخشی را فراهم می کند.

ست کردن فرش قرمز با مبل رنگ های خنثی

مبل هایی که رنگ خنثی دارند، به راحتی با فرش رنگ زرشکی ست می شوند. رنگ هایی همچون بژ، خاکستری، کرم و یا عاجی می توانند یک ظاهر پیچیده و متعادل ایجاد کنند. رنگ های خنثی، پس زمینه آرامش بخشی دارند و به فرش قرمز اجازه می دهند تا جنب و جوش خود را حفظ کند. مبل هایی با رنگ خنثی، انعطاف پذیری دارند و با رنگ های برجسته ای که برای کوسن، بالش، آباژور، شال مبل به کار گرفته می شود، ست می شوند.

ست کردن فرش زرشکی با رنگ خاکی

رنگ های خاکی می توانند یک فضای گرم و صمیمی در منزل شما ایجاد کنند. سایه هایی مانند قهوه ای، خرمایی، شتری می تواند مکمل خوبی برای فرش قرمز و یا زرشکی باشد و در عین حال لطافت خاصی را به فرش اضافه می کند. رنگ های خاکی طبیعی و ارگانیک می باشند و حس راحتی و آرامش زیادی را منتقل می کنند.

ست کردن فرش زرشکی با مبل آبی و سبز

رنگ های سرد مثل آبی و سبز، تضاد رنگی خوبی را با فرش قرمز ایجاد می­کند. انتخاب مبلی که سایه هایی از رنگ آبی تیره، سبزآبی و یا سبز جنگلی دارد می تواند ترکیب رنگی جذاب و متعادلی باشد. رنگ های سرد به تعادل شادابی فرش قرمز کمک می کند. ترکیب این رنگ ها برای صندلی ها برجسته، عثمانی و یا کوسن های تزیینی مناسب است.

اگر فرش شما کرم رنگ است برای انتخاب رنگ مبل پیشنهاد می شود مقاله 🙁مبل کرم با چه فرشی ست میشه؟) را مطالعه کنید.

ست کردن فرش زرشکی با مبل قرمز

در رابطه با اینکه به فرش زرشکی چه رنگ میلی میاد؟ باید گفت که اگر به این رنگ علاقه زیادی دارید، می توانید مبلمان و یا کل دکوراسیون اتاق خود را از این رنگ و یا رنگ های مشابه انتخاب کنید. با انتخاب مبل قرمز بهتر است که از سایه ها و تناژهای رنگی مختلف قرمز استفاده کنید. ترکیب سایه های روشن و تیره قرمز عمق جذابیت را بیشتر می کند. به عنوان نمونه می توانید یک فرش قرمز را با مبل های شرابی تیره و یا رنگ قرمز روشن تر و کمرنگ تر ست کنید. این تنوع رنگی در سایه ها به ایجاد کنتراست کمک میکند.

ست کردن فرش زرشکی با مبل های کلاسیک

ست کردن فرش زرشکی با مبل های کلاسیک

ست کردن فرش قرمز با مبل کلاسیک، تنوع عجیبی در محیط ایجاد می کند. با انتخاب مبل ها و صندلی های مخملی که هم سادگی و هم تجمل را به نمایش میگذارد، می توانید تحول اساسی ایجاد کنید. وسایل و یا لوازم منزل را به رنگ های خنثی مانند کرم، عاج و یا شرابی انتخاب کنید.

برای چیدمان صندلی ها بهتر است از میزهای قهوه­خوری که طرح های پیچیده دارد و یا قطعاتی که کلاسیک هستند، کمک بگیرید تا ظرافت بیشتری را به نمایش بگذارد. برای جذابیت بیشتر محیط، از جلوه های طلایی، نقره ای برای قاب و یا پایه مبل استفاده کنید. طرح های متالیک زرق و برق بیشتری دارد که می توانند مکمل خوبی برای فرش های زرشکی باشد.

ست کردن فرش زرشکی مدرن با مبل

اگر انتخاب شما فرش زرشکی و مدرن است، بهتر است مبلمانی با خطوط براق و طرح های مینیمال را انتخاب کنید. مبل ها و صندلی هایی که رنگ های تک رنگ مثل خاکستری، زغالی، مشکی و یا سفید دارد انتخاب کنید. این رنگ های خنثی، پس زمینه ویژه ای را برای فرش قرمز ایجاد می کند. برای اینکه حس بهتری را به فضا منتقل کنید، می توانید از کرم و یا فولادی نیز استفاده کنید. سطوحی که انعکاسی هستند، زرق و برق اضافه می کنند و یک سبک دکوراسیون مدرنی را ایجاد می کنند.

پیشنهاد مطالعه : فرش سرمه ای با چه رنگی ست میشه؟

جمع بندی

با در نظر گرفتن اینکه به فرش زرشکی چه رنگ مبلی میاد و اینکه برای ست کردن مبل با فرش زرشکی باید عوامل مختلفی مانند رنگ، طرح و بافت، سبک و طرح، جنس و راحتی و کارایی را در نظر بگیرید. هدف ست کردن رنگ فرش و مبل این است که تعادل ایجاد شود و یک محیط خیره کننده و جذابی در منزل ایجاد شود. فروشگاه آنلاین فرش هایپرکارپت، متنوع ترین محصولات را در زمینه فرش، گلیم، کناره، شگی و … ارائه می دهد و شما می توانید با در نظر گرفتن دکوراسیون، سلیقه، سبک و رنگ مورد علاقه، فرشی را انتخاب کنید که به سلیقه شما نزدیک است. اگر نیاز به راهنمایی و یا مشاوره دارید، از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

‫0/5 ‏‫(0 نظر)‬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *