مقالات

گرانترین فرش ماشینی ایران | قیمت گرانترین فرش ماشینی کاشان💰

گرانترین فرش ماشینی ایران

فرش های ماشینی با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند الیاف، طرح، نقش، تعداد شانه، تراکم، ابعاد و … تعیین قیمت می شوند. هر کدام از فرشهای ماشینی با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند، قیمت های مختلفی دارند. در ادامه این مقاله از فروشگاه اینترنتی فرش هایپرکارپت درمورد گرانترین فرش ماشینی با شما صحبت می کنیم.

گرانترین فرش ماشینی ایران

برخی از افراد فکر می کنند که گرانترین فرش ماشینی ایران از یک برند و یا یک شهر خاص هستند، اما در واقع پارامترهایی بر روی قیمت فرش تاثیر می گذارند و نمی توان آنها را مختص یک برند خاص در نظر گرفت. امروزه فرش های ماشینی در طرح ها و نقش های مختلفی تولید می شوند. نوع الیاف، تعداد شانه و تراکم، کیفیت دستگاه های فرش، سایز، ابعاد فرش و … مهم ترین عواملی هستند که بر روی قیمت فرش تاثیر می گزارند.

فاکتورهای مهم در رابطه با گران ترین فرش ماشینی

گران ترین فرش ماشینی

امروزه فرش های 1500 شانه یکی از گرانترین فرش ماشینی ایران هستند. اما در ادامه درمورد هر کدام از فاکتورها به طور کامل با شما صحبت می کنیم.

مدل دستگاه بافت فرش ماشینی

امروزه دستگاه های مختلفی برای بافت فرش ماشینی است که متداول ترین آنها از کشور آلمان و بلژیک است. یکی از بهترین دستگاه فرش بافی مربوط به شرکت وندویل و شونهر است. این نوع دستگاه فرشها با بالاترین میزان کیفیت تولید می شود. در رابطه با گرانترین فرش ماشینی ایران اینکه این فرشها با جدیدترین دستگاه های فرش ماشینی تولید می شود. فرش های ماشینی 1500 به دلیل اینکه توسط دستگاه های مدرن تولید می شود کیفیت بالایی دارد.

کیفیت مواد گرانترین فرش ماشینی ایران

فرش های ماشینی 1500 ظرافت بالایی دارند و طرح و نقش آنها جزئیات زیادی دارد. مواد اولیه این فرشها ماندگاری و دوام بیشتری دارد و در عین حال نرم و لطیف است. اکریلیک، بهترین و مرغوب ترین ماده اولیه برای ساخت فرشهای ماشینی است که خود آن نیز انواع مختلفی دارد. الیاف هیت ست، بهترین نوع الیاف فرش ماشینی است.

تعداد شانه و تراکم فرش

خرید گران ترین فرش ماشینی

فرش های ماشینی در تعداد شانه های از 40 تا 1500 شانه تولید می شود و هر کدام از آنها ویژگی های بخصوصی دارد. فرش 1500 شانه، گران ترین نوع فرش ماشینی است که تعداد تراکم آن در کاهش و یا افزایش قیمت فرش موثر است. فاکتور دیگر اینکه بهترین نوع فرش ماشینی دارای تراکم 4500 است. این فرشها با فرش های دستباف برابری می کنند و دارای مرغوبیت زیادی هستند.

سایز و اندازه

فرش های ماشینی در ابعاد و اندازه های مختلفی وجود دارند و هر کدام از آنها برای موارد مختلفی استفاده می شود. سایز و اندازه فرش تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. هر چه ابعاد و اندازه فرش بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. فرش های 1500 شانه 12 متری از گرانترین فرش ماشینی ایران می باشند.

طرح و نقش فرش

یکی دیگر از مواردی که در افزایش و یا کاهش قیمت فرش ماشینی تاثیر می گزارد. طرح و نقش نسبت به کیفیت بافت، نوع الیاف، دستگاه بافنده و ابعاد فرش در مرحله بعدی قرار می گیرد. امروزه طرح های نقشه برجسته در بسیاری از فرش های 1200 و 1500 استفاده می شود و می تواند در قیمت آنها تاثیر بگذارد.

جنس نخ گرانترین فرش ماشینی

قیمت گران ترین فرش ماشینی

گرانترین فرش ماشینی در مقایسه با فرش های دیگر از نخ متفاوت تری ساخته می شود. نخ های مختلفی برای تولید فرش های ماشینی وجود دارد و متداول ترین آنها اکریلیک، پلی استر، پلی پروپیلن و … هستند. بهترین فرش ماشینی فرشی است که با نخ صد در صد اکریلیک هیت ست و پنبه است. بهترین نخ، مقاوتی خوبی در برابر نور خورشید، رطوبت و فشار دارد. فرش های بافته شده با نخ اکریلیک هست ست، پرزدهی کمتری دارند و ضد آلرژی و حساسیت هستند و قیمت بیشتری دارند.

گران ترین فرش ماشینی

با توجه به تمامی ویژگی هایی که برای فرش ماشینی وجود دارد می توان گفت که گران ترین فرش ماشینی فرش های 1500 شانه با تراکم 4500 است که جنس نخ آنها 100 درصد اکریلیک هیت ست است و توسط دستگاه های فرش بافی بلژیکی بافته شده است.

جمع بندی

تنوع و تعداد بالای فرش های ماشینی در بازار باعث شده است که هر فرد با هر سلیقه و بودجه ای بتواند فرش مورد نظر خود را خریداری کند. فرش های 1500 شانه تراکم بالایی دارند و جزو یکی از گران ترین فرش های ماشینی هستند؛ زیرا این مدل فرشها مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی دارند. هر کدام از فرشها بر اساس کیفیت بالا، تعداد شانه، تراکم بالا، ظرافت، طرح و نقش تعیین قیمت می شوند.

فروشگاه اینترنتی فرش هایپرکارپت یکی از بزرگ ترین شرکت های فروش انواع فرش ماشینی است که شما می توانید جدیدترین و متنوع ترین محصولات را در این سایت مشاهده کنید و نسبت به خرید بصورت آنلاین اقدام کنید. همچنین اگر می خواهید از قیمت گرانترین فرش ماشینی کاشان مطلع شوید با ما ارتباط بگیرید.

‫0/5 ‏‫(0 نظر)‬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *